loading

Ungi Kálmán Úrral az Opel Maxabo kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk az Online gépjármű értékesítésről:

 

 

 Üdvözlöm! Ön régóta jelen van a magyar autókereskedelmi piacon, a jelenlegi helyzetet hogyan értékelné?

-        Sajnos gazdaságilag éltünk már meg hasonlót, bár a mostani helyzet jóval több aggodalomra ad okot, mint a 2008-as, reméljük, hogy ez mihamarabb és a legkevesebb veszteséggel ér véget minden tekintetben.

 

Önök mit tesznek, a fertőzésveszély elkerülése érdekében?

-        Az Opel Maxabo-nál mindent megteszünk, hogy a legnagyobb biztonságba legyenek a kollégáink, és a hozzánk betérő ügyfelek is.

 

Ezt hogyan kell érteni?

Minden kollégánk kapott maszkot, kesztyűt valamint C és D vitaminnal is ellátjuk Őket.
Folyamatosan próbálunk tájékoztatni is, hogy mit hogyan csináljanak idebent, munkába járás közben, és akár otthon is.

Az ügyfelekre is kiemelt figyelmet fordítunk, az autókban kormány és ülésvédőket nagyon fegyelmezetten használjuk, valamint az egész telephely frekventáltabb részeire kézfertőtlenítőket és tájékoztató táblákat helyeztünk ki.

 

A jelenlegi helyzet miatt gondolom az autó eladás Önöknél is visszaesett, milyen eszközökkel próbálják az értékesítést fenntartani?

-        Igen, sajnos az értékesítési darabszámaink jelentősen csökkentek az elmúlt időszakban, de sokat tanakodtunk azon, hogy mit tehetnénk, így született meg a virtuális értékesítés fogalma és folyamata nálunk is.

 

Mit jelent ez egészen pontosan?

-        Azt jelenti, hogy ügyfeleinknek nem kell bejönni a szalonunkba az egész adás-vétel során, mindent megoldunk távolról.

Például Viberrel, vagy egyéb digitális úton kommunikálunk, így láthatjuk egymást beszélgetés közben. De azt is meg tudjuk oldani, hogy a kommunikáció során együtt tudjuk konfigurálni a megrendelni kívánt gépjárművet, vevőink láthatják a mi képernyőnket, és a képernyőn látottakról tudunk közben beszélgetni is.


Így egy teljesen interaktív folyamatban, ugyan úgy működik az értékesítés, mintha személyesen itt lennének.

 

Ez jól hangzik, de hogyan oldják meg a szerződés aláírást, előleg befizetést vagy a gépjármű átvételét esetleg egy próbautat?

-        a szerződés futárral küldjük ki, az előleg befizetést interneten utalással tudják rendezni.

Sajnos, ha szükséges a próbaút, ahhoz valóban be kell jönni, viszont a megvásárolt járművet házhoz tudjuk szállítani

 

Úgy tudom, már két hete működik Önöknél ez a típusú értékesítés, mik a tapasztalatok?

-        így van, az első tapasztalataink pozitívak, és az ügyfeleink is elégedettek.

Folyamatosan fejlesztjük az eszköztárunkat és azon dolgozunk, hogy a virtuális térben is minél hatékonyabban működjünk, tehát mindenkit arra biztatnék, hogy próbáljon ki bennünket!

 

JB

 

Keressen minket bizalommal online is! 

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Nézze meg készleten lévő autóinkat!

Kapcsolat

A * jelölt rész kitöltése kötelező
Az Ön személyes adatait a megfelelő adatkezelők fogják kezelni az Adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.

Adatvédelemmel kapcsolatos jogaira, valamint elérhetőségi adatainkra vonatkozóan itt talál információt.
Ugrás az oldal tetejére